مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-24اجتماعي

ماندگاری سرمای شبانه در یزد/تجربه دمای صفر درجه در ارتفاعات


رییس گروه پیش بینی هواشناسی یزد گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی، در هفته جاری هوای نسبتاً سرد شبانه در استان یزد ماندگار خواهد بود.

- اظهار داشت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز به ویژه در ساعات عصر، افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: همچنین هفته جاری هوای نسبتاً سرد شبانه در استان یزد ماندگار خواهد بود به نحوی که دما در بسیاری از مناطق از جمله گاریز و سبزدشت به صفر درجه می رسد.

میرحسینی، دمای هوای مرکز استان یزد را امروز (یکشنبه) در گرمترین ساعات 26 درجه و در خنک ترین ساعات 11 درجه اعلام کرد و گفت: دمای هوا تا روز چهارشنبه تغییری نخواهد داشت اما از چهارشنبه با کاهش پنج درجه ای دما مواجه خواهیم بود.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی یزد، بافق را گرمترین نقطه استان یزد خواند و بیان کرد: دمای هوای بافق امروز در گرمترین ساعات به 28 درجه و در خنک ترین ساعات به 11 درجه می رسد.

میرحسینی ادامه داد: به فاصله 60 کیلومتر از مرکز بافق، بخش سبزدشت این شهرستان، سردترین نقطه استان یزد است به نحوی که دمای هوا در خنک ترین ساعات شب به صفر درجه می رسد.

وی به کشاورزان و باغداران و گلخانه داران توصیه کرد: در این شرایط جوی تمهیدات لازم را برای مراقبت از درختان و گیاهان را اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری سرمای شبانه در یزد/تجربه دمای صفر درجه در ارتفاعات

ماندگاری سرمای شبانه در یزد/تجربه دمای صفر درجه در ارتفاعات