مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-24پزشكي

وزیر بهداشت: مرگ ناشی از واکسن کرونا نداشته ایم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همکاری مردم و تمام دستگاههای اجرایی و توجه جدی دولت به واردات واکسن در 2 ماه اخیر به بیش از 75 میلیون نفر واکسن تزریق شده است اما باید برای مقابله با موج ششم این بیماری منحوس آماده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بهرام عین الهی شنبه شب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما افزود: هم اکنون تعداد هموطنان واکسن زده در کشور به حدود 80 میلیون نفر رسیده است.

وزیر بهداست با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری فقط 5 میلیون نفر در کشور واکسینه شده بودند، یادآورشد: در مرداد ماه سال جاری تعداد فوتی های روزانه کشور حدود 700 نفر بود اما امروز به 124 نفر کاهش پیدا کرده است.

عین الهی تاکید کرد: در مرداد ماه سال جاری بیش از 7 هزار نفر در روز بستری می شدند اما با افزایش تعداد تزریق واکسن هم اکنون تعداد بستری ها به 1400 نفر کاهش پیدا کرده است.

وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت شکننده مقابله با کرونا با وجود تزریق واکسن گفت: هرچند که در شرایط مناسبی این بیماری به کنترل در آمده، اما ما باید برای مقابله با موج ششم این بیماری منحوس آماده باشیم.

وزیر بهداشت گفت: کرونا بیماری بسیار پیچیده ای است و به دلیل تغییرات مداوم باید همواره آماده هر شرایطی باشیم و تنها راه تامین ایمنی مردم تزریق واکسن کرونا است و در این راستا فقط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: مرگ ناشی از واکسن کرونا نداشته ایم

وزیر بهداشت: مرگ ناشی از واکسن کرونا نداشته ایم