مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-24پزشكي

مصرف خودسرانه ویتامین ها؛ ممنوع


نایب رییس انجمن داروسازان و دکترای داروسازی با تاکید بر لزوم مصرف داروها و مکمل ها با نظر پزشک، گفت: در حال حاضر برخی از صفحه های مجازی با سوء استفاده از ناآگاهی مردم مدعی می شوند که مصرف ویتامین D می تواند احتمال ابتلا به کرونا را کاهش دهد، - نایب رییس انجمن داروسازان و دکترای داروسازی با تاکید بر لزوم مصرف داروها و مکمل ها با نظر پزشک، گفت: در حال حاضر برخی از صفحه های مجازی با سوء استفاده از ناآگاهی مردم مدعی می شوند که مصرف ویتامین D می تواند احتمال ابتلا به کرونا را کاهش دهد، درحالی که مصرف کنترل نشده این ویتامین می تواند عوارض خطرناکی برای بدن به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهمن صبور، گفت: بر اساس قانون تمام مکمل ها و مواد محرک در دسته بندی دارویی به شمار می آیند و باید استانداردهای تولید و عرضه دارویی را داشته باشند.

وی افزود: برخی از مردم به اشتباه تصور می کنند مصرف ویتامین ها به تجویز پزشک نیاز ندارد و می توانند به طور خودسرانه این مکمل ها را مصرف کنند.

نایب رییس انجمن داروسازان ادامه داد: در حال حاضر برخی از صفحه های مجازی با سوء استفاده از ناآگاهی مردم مدعی می شوند که مصرف ویتامین D می تواند احتمال ابتلا به کرونا را کاهش دهد، درحالی که مصرف کنترل نشده این ویتامین می تواند عوارض خطرناکی برای بدن به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف خودسرانه ویتامین ها؛ ممنوع

مصرف خودسرانه ویتامین ها؛ ممنوع