مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-24سياسي

وحدت اسلامی از مصادیق «خیر کثیر» است


یک کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه وحدت جامعه اسلامی از مصادیق خیر کثیر در قرآن است، گفت: عبادات اجتماعی بیانگر اهمیت وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی است.

- ایسنا/لرستان یک کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه وحدت جامعه اسلامی از مصادیق خیر کثیر در قرآن است، گفت: عبادات اجتماعی بیانگر اهمیت وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی است.

حجت الاسلام محمد سوری در گفت وگو با ایسنا در رابطه با فلسفه و اهمیت هفته وحدت، اظهار کرد: اگر مروری در مفاهیم قرآن کریم داشته باشیم متوجه خواهیم شد که خداوند متعال در رابطه هیچ گونه تفاوتی بین انسان ها از نظر رنگ، قد، قیافه و.

قائل نشده است و بهترین معیار برای رسیدن به هدف مقصود که اولش آرامش و رسیدن به ذات احدیت خداوند است را تقوا نام گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در حیطه انسانیت چنگ زدن به ریسمان الهی و گرایش به دستورات مذهبی و دینی و دوری از هرج و مرج، تفرقه، انزواگری و نفاق را به ما توصیه می کند، افزود: خداوند متعال برای رسیدن به آرامشی که در قرآن وعده داده شده است دستور به کوثر خیر کثیر داده و وحدت اسلامی از مصادیق خیر کثیر است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه خیر کثیر بعضی وقت ها در رابطه با وحدت کلمه، دین مشترک، رسالت مشترک، امامت مشترک و کتاب مشترک صورت می گیرد، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت اسلامی از مصادیق «خیر کثیر» است

وحدت اسلامی از مصادیق «خیر کثیر» است