مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-24سياسي

کار خوب طلبه جوان در میلاد پیامبر اکرم(ص)/ جشن میلاد برای کودکان


طلبه مازندرانی در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) با برپایی غرفه های در مصلی ساری به شاد کردن دل کودکان پرداخت و می گوید؛ آرزو می کند و دوست دارد همچون پیامبر (ص) که دوستی مهربان برای کودکان بود، - خبرگزاری فارس  مازندران ـ سرویس فرهنگی هر ساله به مناسب میلاد فرخنده حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم  دیار علویان، به ویژه مرکز این استان و مردم غیورش جامه ای آذین شده به خود و شهر می پوشانند.

جوانانی دغدغه مند که از اقشار مختلف جامعه با طرز فکر و لباس پوشیدنی گوناگون با وحدت و همدلی دور هم جمع می شوند و کار های زیبایی به مناسبت این روز و هفته عزیز انجام می دهند.

  این بار شاهد کار خوب طلبه ای جوان 24 ساله بودیم که هر ساله خود را برای میلاد حضرت رسول و رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) آماده می کند.

این جوان جهادی امسال در موکب پیامبر مهربانی ها واقع در مصلی ساری که در این موکب غرفه هایی بر پا شده اعم از غرفه هیجان که کودکان می آیند و در آن به بازی می پردازند و غرفه فرشته ها که کودکان و نوجوانان در آن مشغول به نقاشی می شوند، کاردستی و داستان نویسی می کنند و اهدای جوایز می کنند، غرفه حجاب و حمایت از تولیدات داخل، غرفه سایبری و سلامت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار خوب طلبه جوان در میلاد پیامبر اکرم(ص)/ جشن میلاد برای کودکان

کار خوب طلبه جوان در میلاد پیامبر اکرم(ص)/ جشن میلاد برای کودکان