مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-24سياسي

درخواست مجمع نمایندگان اصفهان برای برگزاری جلسه فوری با رییس جمهور


 سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان: احیای دائمی زاینده رود تنها راهکار رهایی از بحران زیست محیطی و جمعیتی ناشی از فرونشست زمین و خشکسالی در اصفهان است لذا می توان با رعایت حقابه ها و منع برداشت ها، -  سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان: احیای دائمی زاینده رود تنها راهکار رهایی از بحران زیست محیطی و جمعیتی ناشی از فرونشست زمین و خشکسالی در اصفهان است لذا می توان با رعایت حقابه ها و منع برداشت ها، حق ملت اصفهان را احیا کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای به رییس جمهوری خواستار برگزاری جلسه فوری برای رفع مشکلات استان اصفهان شد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به مشکلات استان اصفهان در نامه ای به رییس جمهوری تاکید کردم که باید هر چه سریعتر جلسه مشترکی با مجمع نمایندگان استان اصفهان تشکیل شود.

وی افزود: احیای دائمی زاینده رود تنها راهکار رهایی از بحران زیست محیطی و جمعیتی ناشی از فرونشست زمین و خشکسالی در اصفهان است لذا می توان با رعایت حقابه ها و منع برداشت ها حق ملت اصفهان را احیا کرد.

متن نامه مجمع نمایندگان استان اصفهان به رییس جمهوری به شرح زیر است: برادر ارجمند حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام؛ احتراما با توجه به اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجمع نمایندگان اصفهان برای برگزاری جلسه فوری با رییس جمهور

درخواست مجمع نمایندگان اصفهان برای برگزاری جلسه فوری با رییس جمهور