مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-24سياسي

معاون رییس جمهور: دورکاری مادران دارای فرزند دبستانی منعی ندارد


ریاست جمهوری و معاون اول ایشان تاکید بر رعایت حال مادران و کودکان و امکان ادامه دورکاری داشته اند و البته راهکار استفاده سازمان اداری استخدامی هم از مصوبه سال 89 بسیار خوب است و شامل حال تمام افراد از جمله مادران کودکان دبستانی می شود.

- ریاست جمهوری و معاون اول ایشان تاکید بر رعایت حال مادران و کودکان و امکان ادامه دورکاری داشته اند و البته راهکار استفاده سازمان اداری استخدامی هم از مصوبه سال 89 بسیار خوب است و شامل حال تمام افراد از جمله مادران کودکان دبستانی می شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به درخواست های مکرر مادران شاغل دارای دانش آموز مقطع ابتدایی برای ادامه یافتن دورکاری، گفت: مصوبه سال 89 کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در خصوص دورکاری عام و شامل است و هیچ منعی برای استفاده از این قانون در خصوص دورکاری زنان دارای فرزند دبستانی یا دبیرستانی و حتی افرادی که فرزند ندارند، وجود ندارد.

انسیه خزعلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه سال 89 کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در خصوص دورکاری، اظهار کرد: آن مصوبه عام است و شامل همه کسانی که تمایل به دورکاری دارند، می شود و اختصاص به زنان یا مادران ندارد حتی افرادی که فرزند ندارند هم می توانند از این بخشنامه استفاده کنند؛ البته فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: دورکاری مادران دارای فرزند دبستانی منعی ندارد

معاون رییس جمهور: دورکاری مادران دارای فرزند دبستانی منعی ندارد