مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-24ورزشي

پاسخ پدیده وزنه برداری ایران به احتمال مهاجرت به خاطر سرمربی تیم ملی!


وزنه بردار دسته 55 کیلوگرم ایران گفت: خیلی از ملی پوشان دیگر به سرنوشت من دچار شدند و آن ها را کنار گذاشتند اما امیدوارم سرمربی تیم ملی به زودی جانشین من را مشخص کند تا ثابت شود حقم نبوده که در اردو تیم ملی و مسابقات باشم.

- حافظ قشقایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شایعه هایی که درباره احتمال مهاجرت به دلیل حمایت نشدن از سوی فدراسیون و سرمربی تیم ملی به میان آمده است، اظهار کرد: این موضوع شایعه بوده اما چنین قصدی نداشتم و تا الان هم در این رابطه اقدامی انجام ندادم.

من دوست دارم برای کشور خودم وزنه بزنم و افتخار آفرینی کنم همانطور که دو سال پیش توانستم بعد از سال ها ایران را صاحب مدال جهانی سبک وزن کنم، دوست دارم باز هم این افتخار را در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک تکرار کنم.

درطول یک سال اخیر بخصوص بعد از اینکه به خاطر مصدومیت مسابقات آسیایی را از دست دادم دو کشور آسیایی و یک کشور اروپایی با من صحبت کردند اما از آنجایی که من قصد مهاجرت ندارم دلیلی هم نمی بینم به این موضوع فکر کنم.

او در مورد دلایل دعوت نشدن به اردوهای تیم ملی و اعزام نشدن به مسابقات علی رغم عملکرد خوب و اینکه آیا اختلاف با سرمربی و فدراسیون موجب این امر شده تصریح کرد: واقعا خودم هم نمی دانم مشکل از کجا است؛ شاید اختلاف شخصی باشد؛ به هر حال وزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پدیده وزنه برداری ایران به احتمال مهاجرت به خاطر سرمربی تیم ملی!

پاسخ پدیده وزنه برداری ایران به احتمال مهاجرت به خاطر سرمربی تیم ملی!