مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-24پزشكي

نتایج آزمون های کنترل کیفی 3 واکسن ایرانی کرونا


آزمون های کنترل کیفی واکسن های ایرانی دارای مجوز مصرف اضطرار در یکی از شرکت های فناور ایرانی انجام می شود که به گفته مدیر عامل این شرکت، 3 واکسن ایرانی مورد تست در این شرکت قادر به رقابت با نمونه های خارجی چون سینوفارم و آسترازنکا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رامین فاضل، مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ما در این شرکت در چند زمینه فعالیت می کنیم، گفت: یکی از زمینه های فعالیت در این شرکت کنترل کیفیت داروها، واکسن ها و فرآورده های زیستی است و بر این اساس بخشی از کنترل کیفیت واکسن های کرونا که در حال حاضر در کشور تولید می شوند، از طریق سازمان غذا و دارو و همچنین از طریق شرکت های تولیدکننده به ما واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال انجام آزمون های مختلف برای بررسی کنترل کیفیت واکسن های ایرانی کرونا هستیم، ادامه داد: خوشبختانه تولید واکسن های کرونا در کشور به مراحل خوبی وارد شده، هرچند که این مساله در هاله ای از ابهام است؛ چون در حالی که تولید واکسن کرونا در کشور به سرانجام خوبی می رسد، ما شاهد واردات واکسن های خارجی چون سینوفارم بودیم.

فاضل خاطرنشان کرد: شاید این واردات به دلیل ارتباطات مناسب تر دولت جدید با کشورهای صادر کننده و یا واردات به نحو بهتری صورت گرفته است، ولی به لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون های کنترل کیفی 3 واکسن ایرانی کرونا

نتایج آزمون های کنترل کیفی 3 واکسن ایرانی کرونا