مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:052021-10-23دانش

ازدیاد پست است یا قحط الرجال


حسین ابراهیم بای از فعالان رسانه ای خراسان رضوی طی یادداشتی موضوع بی تفاوتی در انتصاب ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان خواف را مورد نقد قرار داد و نوشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بی تفاوتی در انتصاب ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان خواف موضوعی است که حسین ابراهیم بای از فعالان رسانه ای خراسان رضوی طی یادداشتی به آن پرداخته است.

در این یادداشت می خوانید:                                                                                .

فلسفه وجودی دانشگاه، آموزش، پژوهش و تولیدات علمی است و این امر باعث می شود که در زمینه های متعدد تاثیرگذار  و موجب تحول و رخدادهای عظیم در جامعه شود.

بر این باوریم چنانچه دانشگاه بخواهد در عالی ترین سطح پیش برود لازمه آن وجود مدیری توانمند که با تمام توان جهت موفقیت آن تلاش و در همه عرصه ها نقش آفرینی کند.

دانشگاه پیام نور شهرستان خواف با توجه به دارابودن حدود یک هزار دانشجو و 15 رشته تحصیلی  اگر بخواهد به لحاظ کیفیت وکمیت توسعه یابد باید درتعیین ریاست آن سریعا تصمیم گیری شود چراکه تاکنون هیچ تصمیمی از سوی مسئولان اتخاذ نشده و این دانشگاه حدود یک سال  است که با سرپرست اداره می شود؛ سرپرستی که خود کارمند است و نه تنها این دانشگاه بلکه سرپرستی دانشگاه پیام نور شهرستان رشتخوار را نیز عهده داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدیاد پست است یا قحط الرجال

ازدیاد پست است یا قحط الرجال