مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-23بين الملل

تایمز: تعداد نیروهای حزب الله لبنان از ارتش انگلیس بیشتر است


یک نشریه انگلیسی در گزارشی با اشاره به سخنان اخیر دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر 100 هزار نفر تعداد نیروی این جنبش، نوشت که تعداد نیروهای حزب الله لبنان بیش از ارتش انگلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در گزارشی با اشاره به تعداد نیروهای حزب الله لبنان نوشت در صورتی که سخنان سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان درباره تعداد نیروهایی که آنها را اعلام کرده، دقیق باشد، این یعنی، تعداد نیروهای حزب الله از ارتش لبنان و حتی از ارتش بریتانیا نیز بیشتر است.

این نشریه نوشت که برخی کارشناسان گفته اند که تعداد 100 هزار نفر نیرویی که دبیر کل حزب الله لبنان مطرح کرده شامل نیروهای دخیره و حتی کسانی است که تجربه ای در زمینه جنگ نداشته و دوره های آموزشی را نیز سپری نکرده اند.

اما مهند حاج از کارشناسان موسسه صلح کارنگی گفته این عدد منطقی به نظر می رسد چون شامل تمام نیروهای ذخیره، و کسانی است که قبلا هم آموزش دیده اند می باشد اما شامل کسانی که هیچ تجربه ای در زمینه جنگ نداشته یا دوره های آموزشی را طی نکرده اند، نمی باشد.

تایمز نوشت: هیچ تردیدی وجود ندارد که حزب الله لبنان قدرت بزرگی را با حمایت ایران ایجاد کرده و دیگر گروه های لبنانی از جمله ارتش لبنان، از نظر تعداد و تجهیزات با حزب الله براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: تعداد نیروهای حزب الله لبنان از ارتش انگلیس بیشتر است

تایمز: تعداد نیروهای حزب الله لبنان از ارتش انگلیس بیشتر است