مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-23ورزشي

بازی در برابر نفت مسجدسلیمان سخت است/ فدراسیون بازی را اطلاع نداد


تکلیف ما برای بازی با نفت مسجدسلیمان مشخص نیست و حتی فدراسیون به صورت کتبی محل و ساعت بازی فردا را به ما اطلاع نداد.

- ، محرم نویدکیا شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه سه روز است که نمی دانیم برای بازی با نفت مسجدسلیمان به کجا برویم، گفت: از فدراسیون و سازمان لیگ خواستیم به ما نامه کتبی بزنند که دقیقاً کجا برویم اما حتی حاضر نیستند که به ما نامه کتبی بزنند که بازی ما در اهواز یا مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به ما گفتند شفاهی اعلام می کنیم اما در فوتبال حرفه ای چیزی شفاهی نیست و این وضعیت از این فدراسیون بعید است.

نویدکیا، بازی در برابر نفت مسجدسلیمان را سخت عنوان کرد و افزود: سال گذشته ما بیشترین امتیاز را به تیم نفت مسجدسلیمان دادیم که در مسجدسلیمان باختیم و در اصفهان با این تیم مساوی کردیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان به بازی نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: این تیم با دوندگی بالا، یک بازی پرفشار در برابر پیکان انجام داد و ما تلاش می کنیم که بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص هماهنگی با مرزبان روی نیمکت تیمش عنوان کرد: با مرزبان کاملاً هماهنگ هستیم و قبول دارم ویژگی های شخصیتی ما مکمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی در برابر نفت مسجدسلیمان سخت است/ فدراسیون بازی را اطلاع نداد

بازی در برابر نفت مسجدسلیمان سخت است/ فدراسیون بازی را اطلاع نداد