مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:552021-10-23اقتصادي

تخفیف ویژه کاغذ تولیدی چوب و کاغذ مازندران برای فعالان مطبوعاتی


مشخصات کاغذ تولیدی شرکت را برای استفاده در حوزه مطبوعات کشور به مدیران وزارت ارشاد اعلام کردیم و حاضریم نیازمندی های کشور را تامین کنیم و برای فعالان مطبوعاتی استان مازندران هم تخفیف ویژه ای در نظر می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صفریان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ظرفیت تولیدات کارخانه چوب و کاغذ مازندران به 175 هزار تن رسیده است، اظهار کرد: 90 هزار تن کاغذ روزنامه و 85 هزار تن کاغذ چاپ و بسته بندی تولید کردیم.

وی با اشاره به فعالیت پنج شرکت اقماری، تصریح کرد: مجموعه های شرکت اقماری به ظرفیت سودهی مناسبی رسیده اند و بحث فروش و واگذاری این مجموعه در حال حاضر مطرح نیست.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با اعلام اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در یک برنامه زمان بندی مناسب، به ظرفیت تولید اسمی می رسیم، گفت: در حال حاضر روند مناسبی به لحاظ تولید و فروش داریم به طوریکه همه محصولات تولیدی 6 ماهه گذشته این شرکت به فروش رسیده است و حتی در حوزه صادرات نیز ورود پیدا کرده و طی همین روزها یکی از محصولات تولیدی این مجموعه به ترکیه صادر شده است.

وی با ارائه اطلاعات مالی مربوط به سال گذشته و 6 ماهه امسال، اعلام کرده: زمانی که وارد مجموعه شدم، با زیان انباشته مواجه بودم، اما اکنون با توجه به شرایط تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف ویژه کاغذ تولیدی چوب و کاغذ مازندران برای فعالان مطبوعاتی

تخفیف ویژه کاغذ تولیدی چوب و کاغذ مازندران برای فعالان مطبوعاتی