مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-23اقتصادي

نخستین رویداد فناورانه صنایع شیمیایی استان قم به کار خود پایان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین رویداد صنایع شمیایی در دوبخش ارائه طرح های سرمایه گذاری فناورانه و ارائه نیازهای فعالان و صنعتگران صنایع شیمیایی استان به کار خود پایان داد.

- ایسنا/قم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین رویداد صنایع شمیایی در دوبخش ارائه طرح های سرمایه گذاری فناورانه و ارائه نیازهای فعالان و صنعتگران صنایع شیمیایی استان به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش، در بخش اول این رویداد که در تیرماه سال جاری برگزار شد، طی فرایند 3 ماهه ده ها طرح سرمایه گذاری فناورانه به دبیرخانه رویداد رسید که در ارزیابی اولیه8 طرح سرمایه گذاری فناورانه در حوزه فرآوری و تولید مواد اولیه، داخلی سازی مواد وارداتی انتخاب شد.

در این رویداد که با داوری و ارزیابی پیشکسوتان و فعالان مهم صنایع شیمیایی استان انجام شد در نهایت سه طرح بازیافت سبز ضایعات باتری های لیتیمی، تهیه سوپرحلال سبز پاک کننده رنگ و چسب و فرایند تولید اقتصادی آلکید رزین به عنوان سه طرح برتر انتخاب شدند.

یکی از ایده های سرمایه گذاری شده طرح راه اندازی خط تولید فرآوری کربنات استرانسیم است که سرمایه گذاری 2٫5 میلیارد تومانی روی آن صورت گرفت.

دومین بخش از رویداد فناورانه صنایع شیمیایی که در مهرماه سال جاری برگزار شد، بخش ارایه نیازهای فناورانه با حضور مدیران شرکت های صنعتی و فناوران فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد فناورانه صنایع شیمیایی استان قم به کار خود پایان داد

نخستین رویداد فناورانه صنایع شیمیایی استان قم به کار خود پایان داد