مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-23سياسي

همدان ظرفیت ارتقای بخش صنعت را دارد


رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه کمبود آب مانع بزرگ فعالیت های کشاورزی در همدان شده است گفت: صنعت در استان به میزان قابل توجهی رشد نکرده است اما ظرفیت ارتقای صنعتی در آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مفتح امشب در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه تمام نمایندگان استان همدان چه در حوزه انتخابیه و در استان یاران استاندار جدید همدان هستند اظهار کرد: مشکلات متعددی در شهرها و روستاها داریم که رفع آنها مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه با وجود خدمات خوبی که ارائه شده، هنوز مشکلاتی وجود دارد که رفع برخی از آنها اولویت دارد تأکید کرد: اشتغال یکی از مهمترین مطالبات مردم است.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه کمبودهایی در هر شهرستان وجود دارد که رفع هرچه سریعتر آنها باید دنبال شود اظهار کرد: حل مشکل بیکاری، توجه به جاده، راه آهن، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آب، زراعت، آموزش عالی و توجه به مدیران که عملکرد  آنها مستقیما با زندگی مردم گره خورده، مورد توجه ویژه نمایندگان است.

وی نقش نماینده ولی فقیه در استان و نگاه ایشان را مهم دانست و گفت: ائمه جمعه نقش ویژه ای در کمک به توسعه شهرستان و استان دارند، حوزه های علمیه در منطقه فعالیت خود نیز نقش ویژه ای در بسترسازی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان ظرفیت ارتقای بخش صنعت را دارد

همدان ظرفیت ارتقای بخش صنعت را دارد