مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-23اقتصادي

منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران بهره برداری شد


منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران با عنوان قرمرض و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

- ، این منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد تومان به وسعت 10 هزار متر مربع شامگاه شنبه با حضور مسئولین سطح استان و شهرستان در پارک جنگلی قرمرض نکا افتتاح و به بهره برداری رسید.

موسی خلیلی شهردار نکا در این مراسم از پروژه ی قرمرض به عنوان شاخص ترین طرح گردشگری در شرق مازندران یاد کرد که به مراتب می تواند زمینه جذب توریست و گردشگر را در این منطقه فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه این پژوه در وقفه 6 ساله به سر می برد خوشبختانه با عمل گرایی، پیگیری و برنامه ریزی های انجام شده طی شش ماه با مدیریت اصولی و هزینه بالغ بر 17 میلیارد تومان در وهله بهره برداری قرار گرفت تا از این طریق سرانه فضای سبز و توسعه درون شهری حوزه گردشگری افزایش یابد.

خلیلی مهمترین شاخصه منطقه ی نمونه گردشگری قرمرض را چشمه آب معدنی موجود در این مجموعه برشمرد که به واسطه املاح موجود ماهیت درمانی دارد که این مجموعه تفریحی توریستی می تواند موجب رونق و شکوفایی و زمینه جذب مسافران در این مناطق شود.

شهردار نکا باند سلامت، سوییت ها و کلبه های اقامتی، آلاچیق ها، سکوهای نشیمن، کافه رستوران، نمازخانه، نگهبانی، سرای سنتی، مخازن ذخیره آب، چشمعه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران بهره برداری شد

منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران بهره برداری شد