مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-23سياسي

نگاه جمهوری اسلامی به وحدت نگاهی استراتژیک است


همایش «منادیان وحدت» با هدف تجلیل از علمای وحدت مدار شیعه و سنی خراسان رضوی برگزار شد و بر نقش علما در ایجاد وحدت اسلامی و نگاه استراتژیک جمهوری اسلامی به وحدت تأکید شد.

- تایباد ـ همایش منادیان وحدت با هدف تجلیل از علمای وحدت مدار شیعه و سنی خراسان رضوی برگزار شد و بر نقش علما در ایجاد وحدت اسلامی و نگاه استراتژیک جمهوری اسلامی به وحدت تأکید شد.

به گزارش، همایش منادیان وحدت ظهر شنبه با هدف تجلیل از هفت نفر از علمای وحدت مدار شهرستان تایباد با حضور علما و نخبگان شهرستان های تایباد، تربت جام، خواف و باخرز در مجتمع مفاخر شهرستان تایباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: وحدتی که مد نظر اسلام شکل گرفته، ثمرات زیادی برای اسلام داشته است و این وحدت باید تحکیم شده و توسعه پیدا کند.

وی به نقش علما در ایجاد وحدت در امت اسلامی در طول تاریخ اشاره کرد و ادامه داد: نقش پررنگ علما در ایجاد وحدت به عنوان هادیان امت در طول تاریخ مورد غفلت واقع شده است در حالی که انان همواره در خصوص وحدت اقدامات بسیار خوبی داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: علمای بزرگ با نگاه اسلامی که قرار است تمدن نوین اسلامی را شکل دهد و روزی بر همه جریان ها و تفکرات غالب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جمهوری اسلامی به وحدت نگاهی استراتژیک است

نگاه جمهوری اسلامی به وحدت نگاهی استراتژیک است