مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-23سياسي

هشدار در خصوص سیلابی شدن مسیل ها و حادثه خیز بودن چند رودخانه در صومعه سرا


فرماندار شهرستان صومعه سرا درخصوص آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: مسؤولان مربوطه باید برنامه ریزی لازم را قبل از بارندگی که پیش رو داریم اتخاذ کنند در غیر این صورت با آن ها مطابق قانون رفتار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید جلال سیدمحمدی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران فرمانداری شهرستان صومعه سرا  در سالن اجتماعات  فرمانداری با تبریک ولادت با سعادت پیامبر مهربانی ها و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: اکثر نقاط سیلابی و حادثه خیز بخش ضیابر، طاهرگوراب، تولمات و میرزا کوچک در معرض خطر سیل هستند .

وی با تأکید بر ضرورت دیوارسازی و تثبیت بستر رودخانه ها در پی بحرانی شدن موقعیت رودخانه های حادثه ساز  تصریح کرد: رودخانه ها از منابع زیست محیطی مهمی به عنوان شریان های حیات بخش زندگی برای ادامه حیات بشر از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند اما توجه نکردن به شرایط و بسترهایی که دستخوش عوامل انسانی و محیط شده، جان و مال انسان ها را به خطر انداخته و مشکل ساز می شود.

فرماندار شهرستان صومعه سرا با اشاره به جریان داشتن رودخانه ها در مسیرهای نسبتاََ طولانی و مواجه شدن با شرایط و فعالیت های مختلف طبیعی و ساخته دست بشر گفت:  قرار گرفتن در مسیر رودخانه های وحشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص سیلابی شدن مسیل ها و حادثه خیز بودن چند رودخانه در صومعه سرا

هشدار در خصوص سیلابی شدن مسیل ها و حادثه خیز بودن چند رودخانه در صومعه سرا