مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-23اقتصادي

آخرین وضع رنگ بندی کرونایی استان سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به آخرین وضع رنگ بندی کرونایی در این استان گفت: شهرستان آرادان از وضع آبی به زرد کرونایی تغییر رنگ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در جلسه ای با مسؤولان بهداشتی و درمانی استان سمنان با بیان اینکه ما در شیب نزولی ابتلا و سرایت در استان، با یک توقف مواجه شدیم، گفت: این توقف در آمار در سطح رنگ بندی شهرستان های استان نیز تغییر ایجاد کرده و شهرستان آرادان از وضع آبی به زرد کرونایی تغییر پیدا کرده و نیاز است تا رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به منظور حفظ وضع موجود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار در وضع نارنجی کرونایی، شهرستان های مهدی شهر، سرخه و آرادان در وضع زرد و شهرستان میامی کماکان در وضع آبی کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بقیه شهرستان های استان نیز در وضع کاهش آمار ابتلا و سرایت بیماری، توقف ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، نیاز است طی بازدیدهای مشترک دانشگاه های علوم پزشکی و کمیته بازرسی ستاد، نظارت تری ویژه صورت گیرد.

خجسته پور با تأکید بر اینکه ما در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی همواره در رتبه های شاخص و برتر کشوری قرار داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضع رنگ بندی کرونایی استان سمنان

آخرین وضع رنگ بندی کرونایی استان سمنان