مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-23سياسي

مهم ترین مصوبات هیأت دولت در سفر به اردبیل/ حل تنش آبی در رأس خواسته های مردم


میانه در سال 1401 افتتاح می شود رییس جمهور پس از بازدید از پروژه های مهم پارس آباد وارد شهرستان اردبیل شد و در بدو ورود ضمن بازدید از فرودگاه اردبیل از مراحل اجرایی پروژه عظیم راه آهن اردبیل ـ میانه نیز بازدید کرد.

وی در این بازدید به طولانی شدن فرایند افتتاح و بهره برداری از پروژه راه آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل  هر چه سریع تر راه آهن اردبیل ـ میانه و افتتاح آن در سال آینده خواهیم کرد.

مطالبات نمایندگان استان اردبیل در به صورت مستقیم به گوش رییس جمهور برسد.

  **صدیف بدری: راه آهن، اشتغال و آب روستاها مهم ترین درخواست مردمی صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اولین نماینده ای بود که در پشت تریبون جلسه شورای اداری استان اردبیل قرار گرفتو وی به عدم تکمیل پروژه راه آهن اردبیل اشاره کرد و افزود: تاکنون پنج دولت به راه آهن اردبیل ورود کرده اند ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

بدری تکمیل سریع راه آهن اردبیل - میانه ، تکمیل راه آهن اردبیل - مغان و نیز اتصال آن به راه آهن قفقاز را در رفع مشکلات اقتصادی این استان موثر دانست.

این نماینده مجلس همچنین لزوم احیاء جایگاه تاریخی اردبیل در بازارهای کشورهای همسایه، تکمیل راه آهن و ایجاد کریدور شمال – جنوب، اجرایی شدن منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مصوبات هیأت دولت در سفر به اردبیل/ حل تنش آبی در رأس خواسته های مردم

مهم ترین مصوبات هیأت دولت در سفر به اردبیل/ حل تنش آبی در رأس خواسته های مردم