مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-23سياسي

درخواست ابقای دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی


در نامه ای که نامه «جمعی از کتابداران» عنوان شده خطاب به رییس جمهور درخواست ابقای علیرضا مختارپور به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مطرح شده است.

- در نامه ای که نامه جمعی از کتابداران عنوان شده خطاب به رییس جمهور درخواست ابقای علیرضا مختارپور به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آغاز کار دولت سیزدهم، گمانه زنی هایی برای انتصاب علیرضا مختارپور به عنوان رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی وجود داشت؛ حالا در نامه ای که با امضای جمعی از خانواده بزرگ کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شده آمده است: حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رییسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام و آرزوی شادکامی و توفیق جناب عالی رییس جمهور هستید و همه مردم کانون خدمتگزاری شما هستند.

خوشبختیم که بگوییم ما هم در نهاد کتابخانه های عمومی کشور نقطه تلاقی مردم و فرهنگ عمومی هستیم.

محل کار ما یکی از عمومی ترین نهادهای خدمت رسان فرهنگی در کشور است و در عمر پرفراز و نشیب بیست ساله اش، با صبوری کتابداران زحمتکش و همت مدیران دلسوز و با وجود تنگناهای بسیار ـ که بیان آن ها را به فرصتی دیگر می گذاریم ـ توانسته است با مدیریت حدود 3600 کتابخانه عمومی، ترویج دانستن و خدمت فرهنگی را س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ابقای دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی

درخواست ابقای دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی