مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-23سياسي

تشکیل کمیته امور بانوان شورای اسلامی شهر قم، آری یا خیر؟


تشکیل کمیته امور بانوان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم از سوی نرجس نیازمند عضو هیئت رییسه مطرح و با مخالفت جدی دو تن از اعضای شورای شهر مواجه شد و در نهایت این طرح برای بررسی بیشتر در هیئت رییسه یا کمیسیون تلفیق از دستور کار خارج شد.

- خبرگزاری فارس_زینب حیدری: کلانشهر قم با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 229 هزار و 964 نفر جمعیت که از این تعداد 624 هزار و 509 نفر مرد و 605 هزار و 455 نفر زن هستند، طی دوره پنجم شورای شهر هیچ کرسی برای زنان نداشت.

در ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی و شهر و روستا بعد از 4 سال دو خانم توانستند کرسی رسمی در شورا از آن خود کنند و این فرصتی شد تا از این رهگذر زنان نیز نماینده ای در سطح مدیریت شهری داشته باشند.

با این اوصاف به نظر می رسد یکی از مهمترین اقدامات این شورا پس از 4 سال وقفه، ایجاد کمیسیونی ویژه امور بانوان است، با این وجود به دلیل برخی محدودیت ها از جمله محدودیت منابع و اعتبارات، سریعترین اقدام می تواند ایجاد کمیته ای تحت این عنوان است.

موضوعی که در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم از سوی نرجس نیازمند عضو هیئت رییسه مطرح و با مخالفت جدی دو تن از اعضای شورای شهر مواجه شد و در نهایت این طرح برای بررسی بیشتر در هیئت رییسه یا کمیسیون تلفیق از دستور کار خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته امور بانوان شورای اسلامی شهر قم، آری یا خیر؟

تشکیل کمیته امور بانوان شورای اسلامی شهر قم، آری یا خیر؟