مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23سياسي

وجود نبی مکرم اسلام مایه وحدت در دنیای امروز است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: وجود نازنین نبی مکرم اسلام و رجوع به سیره نبوی مهمترین عامل ایجاد وحدت در دنیای امروز است.

- حجت الاسلام سید محمد سادات با تبریک ایام هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوج آرمان خواهی از انقلاب اسلامی ساختن تمدن اسلامی و وصول به تمدن موعود مهدوی است که برای رسیدن به چنین آرمان بزرگی باید ملزومات آن تأمین شود که از جمله مهمترین آنها، عامل مهم و قدرت آفرین وحدت است.

وی افزود: وحدت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی پیامدهایی همچون استقلال، خودکفایی، عزتمندی مسلمین و ناکامی قدرت های استکباری را در پی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، مهمترین موانع و چالش های تحقق وحدت را سوءتفاهم ها در بین فرقه های مسلمین عنوان کرد.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: برگزاری برخی جلسات و محافل وحدت شکن و نگرش های متحجرانه، همچنین نقش آفرینی دشمنان در فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان از جمله مواردی است که موجب بروز چالش های اجتماعی در جوامع اسلامی می شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود نازنین نبی مکرم اسلام و رجوع به سیره نبوی مهمترین عامل ایجاد وحدت در دنیای امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نبی مکرم اسلام مایه وحدت در دنیای امروز است

وجود نبی مکرم اسلام مایه وحدت در دنیای امروز است