مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-23اجتماعي

اجرای عملیات بیابان زدایی در 450 هکتار از اراضی شهرستان سمنان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از برنامه ریزی و اجرای عملیات بیابان زدایی در 450 هکتار از اراضی شهرستان سمنان از محل اعتبارات ملی در سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از برنامه ریزی و اجرای عملیات بیابان زدایی در 450 هکتار از اراضی شهرستان سمنان از محل اعتبارات ملی در سال 1400 خبر داد.

معصومه منظمی اظهار کرد: در راستای اهداف سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و اجرای طرح 1400*14*3 در خصوص مدیریت مناطق بیابانی با استناد به طرح های مطالعات مناطق بیابانی، عرصه ها جهت اجرای عملیات بیابان زدایی در مناطق هفت قدیر، شرق و غرب حاجی آباد و جنوب دلازیان در حوزه شهرستان سمنان مکان یابی گردید.

وی افزود: این عملیات شامل پروژه کنترل هرز آب و بذرپاشی در سطح 100 هکتار، نهال کاری 50 هکتار با گونه های تاغ و آتریپلکس و اجرای عملیات پرورشی در سطح 300 هکتار و با تصویب اعتبار6800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال جاری اجرا می گردد.

منظمی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه ها استحصال نزولات آسمانی، حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی و مقابله با پدیده گرد و غبار و جوان سازی تاغزارهای موجود و مبارزه با آفات و بیماری ها است وی افزود: این مناطق فاقد پوشش گیاهی است و امیدواریم این نهال کاری و بذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات بیابان زدایی در 450 هکتار از اراضی شهرستان سمنان

اجرای عملیات بیابان زدایی در 450 هکتار از اراضی شهرستان سمنان