مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-23اقتصادي

هیچ فرآورده ای بدون رعایت ضوابط استاندارد و سلامتی عرضه نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین عزیزی با اشاره به مصرف دو گروه برنج در کشور، شامل برنج های تولید داخل و برنج های خارجی و وارداتی گفت: - مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو: هیچ فرآورده ای بدون رعایت ضوابط استاندارد و سلامتی عرضه نمی شود مدیر کل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: هیچ فرآورده ای بدون رعایت ضوابط استاندارد و سلامتی مجوز ترخیص و مصرف نخواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین عزیزی با اشاره به مصرف دو گروه برنج در کشور، شامل برنج های تولید داخل و برنج های خارجی و وارداتی گفت: برنج هایی که از خارج وارد کشور می شود تحت کنترل سازمان های استاندارد و غذا و دارو هستند.

وی افزود: البته قبل از ورود، آنالیز و تاییدیه های لازم از آن ها گرفته شده و بعد از ورود به کشور هم مجدد نمونه برداری می شوند و با ویژگی های استاندارد و سلامتی غذا و دارو مطابقت داده می شوند و اگر مطابق بود، ترخیص می شوند.

مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ادامه داد: بنابر این تا به حال هیچ گونه برنجی که مطابق با استاندارد و ویژگی های سازمان غدا و دارو نبوده و یا انطباقی با شرایط لازم نداشته، ترخیص نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فرآورده ای بدون رعایت ضوابط استاندارد و سلامتی عرضه نمی شود

هیچ فرآورده ای بدون رعایت ضوابط استاندارد و سلامتی عرضه نمی شود