مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-23اقتصادي

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری توسط اتحادیه های تعاونی در فارس


رییس سازمان تعاون روستایی فارس، با توجه به حجم تولید محصولات کشاورزی و باغی در استان، بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری توسط اتحادیه های تعاونی در فارس تاکید کرد و تخصیص اعتبارات سهل الوصول و کم بازده را راه گشای این بخش از کشاورزی دانست.

- ایسنا/فارس رییس سازمان تعاون روستایی فارس، با توجه به حجم تولید محصولات کشاورزی و باغی در استان، بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری توسط اتحادیه های تعاونی در فارس تاکید کرد و تخصیص اعتبارات سهل الوصول و کم بازده را راه گشای این بخش از کشاورزی دانست.

هدایت الله رحیمی شنبه یکم آبان در جلسه تبیین جهش تولید با تاکید بر اینکه مجموعه تعاون روستایی خدمت رسان ترین مجموعه استان در دورترین نقاط و محروم ترین افراد است که نیاز به توجه و حمایت دارد، خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی یک شبکه خودگران و خدمات رسان است که در خدمت سازمان های اجرایی و به ویژه در خدمت جهاد کشاورزی است.

او افزود: تعاون روستایی ظرفیت زیرساخت خدمات رسانی در بخش کشاورزی را داراست و می تواند از این پتانسیل به صورت گسترده استفاده کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس با بیان اینکه از بین 36 شهرستان استان در 34 شهرستان دفتر مدیریت داریم و پتانسیل شبکه تعاون روستایی بر اساس تعاونی ها و نوع کارکردشان متفاوت است، عنوان کرد: عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری توسط اتحادیه های تعاونی در فارس

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری توسط اتحادیه های تعاونی در فارس