مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-23سياسي

روحیه جهادی راهگشای مشکلات موجود است


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت:وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: روحیه جهادی می تواند راهگشای مشکلات موجود باشد، - ارومیه- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت:وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: روحیه جهادی می تواند راهگشای مشکلات موجود باشد، مدیریت جهادی به منزله بی انظباطی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی با حضور وزیر کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایجاد امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهارکرد: به لطف خدای متعال امروز با همدلی مردم و مسئولان امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمال غرب ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته که استان درگیر چند بحران اساسی همچون بیماری کرونا و وقوع زلزله قطور را تجربه کرد و با مدیریت بسیار خوب و جهادی شهریاری و هماهنگی بسیار نزدیک شان با نیروهای مسلح از این بحران ها به خوبی عبور کردیم که جا دارد از زحمات شهریاری قدردانی کرده، انشالله این اقدامات ایشان ذخیره آخرت شان شود.

سردار اوصانلو افزود: به واسطه سابقه مدیرکلی معتمدیان، شناخت خوبی از توانمندی ها و ظرفیت های شان داریم و امیدواریم که حضورشان منشأ خیر و برکت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی راهگشای مشکلات موجود است

روحیه جهادی راهگشای مشکلات موجود است