مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23اقتصادي

در تلاشیم تا امکان ثبت نام آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن فراهم شود


مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه روند خانه دار شدن مردم در نهضت ملی مسکن تسهیل می شود گفت: پیشنهادهایی برای افزایش تسهیلات و کاهش سود در اجرای ارائه شده است.

- ، پروانه اصلانی صبح امروز شنبه 1 آبان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دو سیما، جزییاتی از اجرای قانون جهش تولید مسکن و نحوه ثبت نام و سایر موارد را تشریح کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن باید چهار شرط اصلی، تأهل یا سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه 5 سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن را داشته باشند.

همچنین بانوان مجرد بالای 35 سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با 20 سال سن، می توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.

اصلانی ادامه داد: در آیین نامه قانون ساماندهی برای آقایان مجرد، امکان بهره مندی از مسکن نهضت ملی برای آنها دیده نشده است، اما در تلاش هستیم تا آن را مصوب و قانونی کنیم.

به جهت آنکه امروزه یکی از اهداف دولت این است که ازدواج شکل بگیرد و خانواده تشکیل بشود، می تواند تشویقی باشد تا مردان مجرد نیز از این امکان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاشیم تا امکان ثبت نام آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن فراهم شود

در تلاشیم تا امکان ثبت نام آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن فراهم شود