مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-23سياسي

حکایت تلخ «یاقوت سرخ»؛ تولید در خراسان جنوبی قیمت گذاری در تهران!


نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قیمت زرشک در خراسان جنوبی تعیین شود و نباید بازارهای تره بار تهران و مشهد قیمت محصول زرشک را تعیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، حسین خسروی اسفزار ظهر امروز در جشنواره یاقوت سرخ قهستان، به سفر رییس جمهور به استان خراسان جنوبی اشاره و اظهار داشت: رییس جمهور در سفر به این استان یکی از اولویت ها را اتمام پروژه های نیمه تمام اعلام کرد.

وی افزود: این استان دو دهه با کم آبی و خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و خاک این استان دارای بهره وری پایین است اما به لطف خداوند بوته ای زرشک مناسبت با این وضعیت استان کشت می شود.

زرشک پروژه ای نیمه تمام نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در معین و مشخص و با تعهدهای قانونی بدانند که کود، سم و مشاوره کشاورزی و بازاریابی آن به موقع انجام و تأمین می شود و آخر سال هم هزینه های خود را کم می کنند، اقدام مؤثری است.

تولید سالانه 92 هزار تن زرشک تر خسروی از تولید 35 هزار تن زرشک خشک در استان خبر داد و عنوان کرد: 18 هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت زرشک است و سالانه 92 هزار تن زرشک تر در این استان تولید می شود.

وی با گلایه از اینکه در زمینه معرفی محصولات کشاورزی خراسان جنوبی کار تبلیغاتی و رسانه ای نشده است، اضافه کرد: باید بیش از گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تلخ «یاقوت سرخ»؛ تولید در خراسان جنوبی قیمت گذاری در تهران!

حکایت تلخ «یاقوت سرخ»؛ تولید در خراسان جنوبی قیمت گذاری در تهران!