مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-23اقتصادي

خسارت 50 میلیارد تومانی باران به گیلان/ 270 میلی متر باران بارید


مدیر کل مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه بارش های روزهای پایانی هفته گذشته 50 میلیارد تومان خسارت در این استان وارده کرده است، گفت: 270 میلی متر باران طی دو روز در گیلان بارید.

- با اشاره به آخرین میزان خسارت های ناشی از سیلاب دو روز گذشته، گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمام اقدامات پیشگیرانه در سطح استان انجام شده بود.

وی به آماده باش همه دستگاه های خدماتی عضو مدیریت بحران استان گیلان اشاره کرد و افزود: بر اثر بارش باران 45 محور روستایی دچار آبگرفتگی شده بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه احتمال تخریب 30 پل ارتباطی نیز پیش بینی شده بود، گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته دستگاه ها و نیروهای در سطح استان در حال آماده باش بودند.

وی با اشاره به خسارت های وارده به زیرساخت های راه بر اثر بارش شدید باران، اضافه کرد: بر اثر بارش باران با توجه به برآورده های صورت گرفته حدود 50 میلیارد تومان خسارت به حوزه زیر ساختی وارده شده است.

مرادی با تأکید بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارت ها برای بازسازی، ترمیم و ساخت زیرساخت های آسیب دیده، افزود: با توجه به در پیش بودن بارش های بعدی باید این زیرساخت برای تسهیل در عبور و مرور مردم بازسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیارد تومانی باران به گیلان/ 270 میلی متر باران بارید

خسارت 50 میلیارد تومانی باران به گیلان/ 270 میلی متر باران بارید