مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-23دانش

آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی هنوز به شورا ارائه نشده است


آیین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی، هنوز به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نشده و در دست بازنگری است.

- درباره آخرین وضعیت بازنگری آیین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بازنگری آیین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی در دست اقدام است ولی هنوز به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نشده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مدت بازنگری آیین نامه مذکور مقداری طولانی شده است ادامه داد: آیین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی بعد از بازنگری، در شورای اسلامی شدن دانشگاه ها بررسی و تأیید شده و سپس برای تأیید نهایی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اصلاح آیین نامه ارتقا اساتید دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی اواخر سال گذشته با امضای رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت علوم ابلاغ شد، تا اصلاحیه آن انجام شده و به صحن شورا عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

وزارت علوم ابتدای سال 1400 اصلاح آیین نامه مذکور را در دستور کار خود قرار داد، و سپس نظر اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی درباره آن جمع آوری شد، نظراتی که به دست آمده بود در نسخه جدید اعمال و در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها به عنوان یکی از شوراهای وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی هنوز به شورا ارائه نشده است

آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی هنوز به شورا ارائه نشده است