مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-23سياسي

امام جمعه کرج: فردیس به صورت جدی نیازمند تحولات فرهنگی است


اصلی ترین نهادی که می تواند از ارزش های فرهنگی و مذهبی حفاظت کند قرارگاه فرهنگی نماز جمعه است و امام جمعه باید از تریبون نماز جمعه برای ایجاد تحولات فرهنگی در جامعه استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس ،آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در نشست شورای اداری شهرستان فردیس و آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان فریس، که در سالن همایش ایثار  برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صاددق (ع)، گفت: وجود مقدس پیامبر(ص) خیر و برکت جامعه بود.

در قرآن کریم هم خدای تعالی رابطه ای خاص با پیامبراسلام  دارد که با دیگر پیامبران متفاوت است و هر 4 مرتبه که نام  پیامبر در قرآن آمده، با تکریم مورد خطاب قرار گرفته است و این نشانه جایگاه رفیع پیامبر اکرم در نزد خدای تبارک و تعالی است.

وی در ادامه با اشاره به تکریم و معارفه دو امام جمعه و سرباز ولایت درشهرستان  فردیس، به تبیین  جایگاه نمازجمعه و نقش موثر امام جمعه در رشد معنوی و سیاسی جامعه پرداخت و بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی، نماز جمعه به عنوان محور هدایت جامعه، توسط امام راحل(ره) در بیشتر می کند .

امام جمعه باید همچون پدری مهربان، نرم باشد و لطیف عمل کند و هم صلابت و اقتدار داشته باشد و تکیه گاه اقشار مختلف جامعه  باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: فردیس به صورت جدی نیازمند تحولات فرهنگی است

امام جمعه کرج: فردیس به صورت جدی نیازمند تحولات فرهنگی است