مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-23سياسي

دیدگاه کاندیداهای ریاست جمهوری ازبکستان در مورد سیاست داخلی، خارجی و افغانستان


5 کاندیدای ریاست جمهوری ازبکستان در چارچوب تبلیغات انتخاباتی، دیدگاه های خود را در مورد سیاست داخلی و خارجی و افغانستان بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، 5 کاندیدای ریاست جمهوری ازبکستان در چارچوب تبلیغات انتخاباتی دیدگاه های خود را در مورد سیاست داخلی و خارجی و افغانستان بیان کردند.

شوکت میرضیایف نامزد ریاست جمهوری از حزب لیبرال دموکراتیک ازبکستان در برنامه انتخاباتی خود، استراتژی جدید ازبکستان را ارائه کرد که کاهش حداقل 2 برابری فقر تا سال 2027 میلادی، توسعه اقتصاد دیجیتالی، تعمیق اصلاحات در زمینه قضایی- حقوقی، افزایش طول عمر و تکمیل مدیریت دولتی را شامل می شود.

وی شعار برنامه انتخاباتی خود را ازبکستان جدید- جامعه و دولت، محیطی که انسان و منافع مردم عالی ترین ارزش است انتخاب کرده است.

میرضیایف در زمینه سیاست خارجی، یک سیاست سنجیده و دیپلماسی اقتصادی را پیاده می کند در این راستا استراتژی همکاری های منطقه ای ازبکستان در آسیای مرکزی تنظیم می شود که توسعه جغرافیایی روابط خارجی در اولویت قرار می گیرد.

میرضیایف در مورد سیاست کشورش در قبال افغانستان معتقد است باید به مردم افغانستان کمک همه جانبه رساند و در برقراری صلح و ثبات در افغانستان تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه کاندیداهای ریاست جمهوری ازبکستان در مورد سیاست داخلی، خارجی و افغانستان

دیدگاه کاندیداهای ریاست جمهوری ازبکستان در مورد سیاست داخلی، خارجی و افغانستان