مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-23اقتصادي

2700 زنجانی بیمه بیکاری می گیرند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 751 نفر از کارگران مشمول در استان زنجان، بیمه بیکاری دریافت کرده اند.

- محمدرضا انصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی یک سال گذشته تعداد هفت هزار و 800 نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که پرونده این تعداد مورد بررسی و پالایش قرار گرفت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه 13 هزار و 700 فعالیت در زنجان شناسایی شد، اظهار داشت: سال گذشته 6 هزار و 873 نفر مشمول بیمه بیکاری شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه کرونا بیشترین آسیب را به اشتغال بخش خدمات و گردشگری وارد کرد و در حال حاضر درصد زیادی از مشاغل در بخش گردشگری بیکار شدند که امیدواریم طی سال جاری با قطع زنجیره کرونا و واکسیناسیون عمومی، اشتغال در بخش خدمات و گردشگری افزایش یابد.

انصاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه برقراری بیمه بیکاری افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 751 نفر از کارگران مشمول در استان زنجان، بیمه بیکاری دریافت کردند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه به بحث ساماندهی تعاونی های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته، مقرر شد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 زنجانی بیمه بیکاری می گیرند

2700 زنجانی بیمه بیکاری می گیرند