مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-23سياسي

مشکلات دانشجویان بجنوردی حل شود/ ترک فعل مدیران زیر ذره بین است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم انجام وظایف مسئولان، گفت: هر مدیری که مرتکب ترک فعل شود مورد برخورد قضایی قرار خواهد گرفت.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی که با حضور مسئولان دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به قشر فرهیخته و مطالبه گر دانشجویان باید در ردیف اولویت های مسئولان باشد تا آن ها بتوانند در یک شرایط ایده آل به تحصیل پرداخته و آینده این مملکت را بسازند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی به تلاش دشمنان در اعمال نفوذ در بین اقشار تحصیل کرده از جمله دانشجویان و دانشگاهیان اشاره داشت و گفت: رواج روشنفکری غربی از جمله مخاطراتی است که روشنگری استادان و بزرگان جامعه علمی و دینی کشور را در جهت خنثی سازی این نوع توطئه ها می طلبد.

وی توجه به سلامت دانشجویان از جمله موضوع واکسیناسیون آنان را یکی دیگر از مهمترین اولویت ها برشمرد و از مسئولان دانشگاه ها خواست تا نسبت به واکسیناسیون دانشجویان توجه ویژه داشته باشند تا روند تحصیل آنان با اختلال مواجه نشود.

جعفری با اشاره به استفاده مناسب از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات جاری بیان کرد: به کار بردن کلماتی مانند نمی شود و نمی توانیم نه تنها مورد انتظار ما نیست بلکه دور از شأن یک مسؤول جهادی و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دانشجویان بجنوردی حل شود/ ترک فعل مدیران زیر ذره بین است

مشکلات دانشجویان بجنوردی حل شود/ ترک فعل مدیران زیر ذره بین است