مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-23اجتماعي

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ 71 درصد دانش آموزان گلستانی واکسینه شدند


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس از آبان ماه، گفت: 95 درصد فرهنگیان و بیش از 71 درصد دانش آموزان (12 الی 18 سال) در گلستان واکسن کرونا را دریافت کردند.

- گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس از آبان ماه، گفت: 95 درصد فرهنگیان و بیش از 71 درصد دانش آموزان (12 الی 18 سال) در گلستان واکسن کرونا را دریافت کردند.

احسان گوهری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برای حضوری شدن مدارس تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه براساس پروتکل 06 که توسط بهداشت اعلام شده بود چند مرحله بازگشایی حضوری داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: همچنین کلاس هایی که تعداد دانش آموزان در آن بیشتر از 15 نفر بود را به صورت زمانبندی در شیفت ها و روزهای متفاوت بازگشایی شدند.

گوهری راد اضافه کرد: برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود و ممکن است مدرسه ای فرایند بازگشایی طبق پروتکل هایی که باید رعایت شده و مجوزاتی که باید اخذ شود تا اول یا آخر آبان ماه به طول بینجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ 71 درصد دانش آموزان گلستانی واکسینه شدند

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ 71 درصد دانش آموزان گلستانی واکسینه شدند