مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23اقتصادي

امیدهای تازه در درمان ناباروری با بهره گیری از علم روز دنیا


با گسترش فعالیت های درمانی و مجهز شدن مرکز به تجهیزات روز دنیا، خوشبختانه امروز مرکز درمان ناباروری اردبیل در نقطه ای قرار دارد که جزو مراکز پیشرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، تقویت بنیان و سایر مناطق کشور نیز جهت مداوا به این مرکز مراجعه می کنند.

نقش موثر مرکز قفقاز در توسعه گردشگری سلامت استان اردبیل مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به این که راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز از گام های مهم جهاددانشگاهی در راستای رفع نیاز استان بوده است، اظهار کرد: این مرکز در راستای تحقق سیاست عالی کشور در زمینه رشد جمعیت و درمان زوج های نابارور فعالیت و نقش موثری در توسعه گردشگری سلامت استان اردبیل دارد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به نیازسنجی دقیق با ایجاد مرکز درمان ناباروری قفقاز، بخشی از دانش فنی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی که یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین المللی و پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی است، را در استان اردبیل بومی سازی کرد و توانست به ارتقای علمی و درمانی استان کمک شایانی کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی به رفع دغدغه های استانی در این حوزه کمک شایانی کرده است، یادآور شد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدهای تازه در درمان ناباروری با بهره گیری از علم روز دنیا

امیدهای تازه در درمان ناباروری با بهره گیری از علم روز دنیا