مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23ورزشي

براتی: اساسنامه فدراسیون فوتبال نیاز به تصویب جای دیگری ندارد


عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمدرضا براتی در مورد اینکه فرصت یک ساله فیفا در مورد اساسنامه با توجه به برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در اسفندماه به سرعت در حال تمام شدن است، اظهار داشت: برای اولین بار الان دارای اساسنامه ای هستیم که تاییدیه مکتوب فیفا را دارد و به تصویب مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هم رسیده است.

وی افزود: آنچه که در الزامات فیفا وجود دارد همین است که اساسنامه فدراسیون های فوتبال باید به تصویب مجمع عمومی خودشان برسد.

بنابراین اساسنامه نیاز به تصویب جای دیگری ندارد.

آنچه که الان مدنظر فیفا است و در توافقات قبل از تصویب اساسنامه هم آمده بود، توافق بین نماینده و معاون وزیر ورزش مهدی علی نژاد و فیفا صورت گرفته مبنی بر اینکه قوانین داخلی ما و نه اساسنامه، باید به کیفیتی اصلاح شوند که تعریف فدراسیون و ماده یک اساسنامه مغایرتی با قوانین کشور نداشته باشد.

براتی گفت: آنها می گفتند شما این اساسنامه را اصلاح کردید و ما هم تایید کردیم و بعد تصویب شد ولی اگر با مقررات داخلی شما مغایرت داشته باشد عملا امکان اجرای آن وجود نخواهد داشت، به همین خاطر معاون وزیر ورزش برای حل این مشکل و با توجه به اینکه فدراسیون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براتی: اساسنامه فدراسیون فوتبال نیاز به تصویب جای دیگری ندارد

براتی: اساسنامه فدراسیون فوتبال نیاز به تصویب جای دیگری ندارد