مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-23بين الملل

قانون جدید چین؛ کاهش تکالیف دانش آموزان


پارلمان چین اعلام کرد که قوانینی را برای مجازات والدینی در نظر می گیرد که فرزندانِ آنها رفتار بسیار بدی از خود نشان می دهند یا مرتکب جرم می شوند.

- پارلمان چین اعلام کرد که قوانینی را برای مجازات والدینی در نظر می گیرد که فرزندانِ آنها رفتار بسیار بدی از خود نشان می دهند یا مرتکب جرم می شوند.

چین برای کاهش فشار دوگانه تکالیف مدارس و آموزش تدریس خصوصی در دورس اصلی قانون وضع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از رویترز ، پکن در سال جاری و در ماه های اخیر قاطعانه از قوانین پدرانه برای مقابله اعتیاد جوانان به بازی های آنلاین یا پرستش و حمایت کورکورانه مشاهیر و تاثیرگذاران اینترنتی استفاده کرد.

پارلمان چین روز دوشنبه نیز اعلام کرد که قوانینی را برای مجازات والدینی در نظر می گیرد که فرزندان آنها رفتار بسیار بدی از خود نشان می دهند یا مرتکب جرم می شوند.

بر اساس پیش نویس طرح تقویت آموزش خانواده ، اگر دادستان رفتار بسیار بدی از کودکی ببیند یا کودک جرمی مرتکب شود، والدین یا سرپرستش توبیخ و مجبور به گذراندن دوره های راهنمای آموزشی می شوند.

قانون جدید چین در باره تکالیف که جزییات آن هنوز منتشر نشده، دولت های محلی را مسئول اطمینان از کاهش فشار دوگانه تکالیف مدرسه و آموزش خصوصی می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جدید چین؛ کاهش تکالیف دانش آموزان

قانون جدید چین؛ کاهش تکالیف دانش آموزان