مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-23بين الملل

آمریکا: اسراییل به ما تروریستی خواندن 6 نهاد غیردولتی فلسطینی را اطلاع نداده است


شبکه 12 رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع اولین بحران یا رویارویی مستقیم میان رژیم صهیونیستی اسراییل و آمریکا خبر داد.

- آمریکا: اسراییل به ما "تروریستی" خواندن 6 نهاد غیردولتی فلسطینی را اطلاع نداده است شبکه 12 رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع اولین بحران یا رویارویی مستقیم میان رژیم صهیونیستی "اسراییل" و آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد، دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته است در خصوص اینکه شش نهاد فلسطینی را سازمان های تروریستی خوانده است، توضیحاتی ارائه دهد.

این درخواست آمریکا پس از آن مطرح شد که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شش نهاد فلسطینی در کرانه باختری وابسته به جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین سازمان های تروریستی هستند.

این شبکه عبری زبان به نقل از وزارت خارجه آمریکا گزارش داد، اسراییل به آمریکا هیچ اطلاع و یا هشدار زودهنگامی در خصوص تصمیم بنی گانتس نداده است؛ تصمیمی که انتقادهای مختلف و متعددی را از سوی سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر به همراه داشته است.

در همین رابطه، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد، اظهارات ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به این معنی است که این دولت در مسیر اولین رویارویی علنی با دولت جو بایدن، ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: اسراییل به ما تروریستی خواندن 6 نهاد غیردولتی فلسطینی را اطلاع نداده است

آمریکا: اسراییل به ما تروریستی خواندن 6 نهاد غیردولتی فلسطینی را اطلاع نداده است