مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23سياسي

اجازه نفوذ به تفرقه افکنان ندهیم/جلوه وحدت در پنج شهرستان تلفیقی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علماء نباید اجازه نفوذ به تفرقه افکنان بدهند، گفت: جلوه های وحدت در پنج شهرستان تلفیقی خراسان جنوبی مشهود است.

- اظهار کرد: جهان اسلام ظرفیت های مادی و معنوی بسیار خوبی از منابع طبیعی و مشترکات فراوان اعتقادی چون قرآن کریم دارد که باید از آن به بهترین نحو برای وحدت و یک دلی استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: البته مقصود از وحدت شیعه و سنی این نیست که هر کدام از مذاهب اسلامی دست از اعتقادات خود بردارند بلکه منظور کمک به یک زندگی برادرانه و همراه با آرامش در کنار یکدیگر و مقابله با مستکبران است.

رضایی بیان کرد: در موضوع وحدت ما می خواهیم به نقطه ای برسیم که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی به جای آنکه سرمایه های خود را علیه یکدیگر به کار گیرند، با هم از این سرمایه های ارزشمند برای مقابله با توطئه های استکبار و معاندین اسلام استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و با هم بودن از جمله تأکیدات قرآن کریم است، افزود: خراسان جنوبی یکی از نقاط کشور است که در آن وحدت شیعه و سنی زبانزد شده و در پنج شهرستان تلفیقی مردم برادرانه با هم زندگی می کنند و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نفوذ به تفرقه افکنان ندهیم/جلوه وحدت در پنج شهرستان تلفیقی

اجازه نفوذ به تفرقه افکنان ندهیم/جلوه وحدت در پنج شهرستان تلفیقی