مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23اجتماعي

«سربیشه» سردترین شهر کشور/ هوای خراسان جنوبی گرم می شود


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز سربیشه با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر سردترین شهر کشور و بیرجند با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور ثبت شد.

- جواد نخعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی، با نفوذ و تقویت زبانه های سامانه پرفشار جوی روند کاهشی دمای هوا از روز پنجشنبه در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امروز(شنبه) اوج سرما را در استان داشتیم، بیان داشت: صبح امروز سربیشه با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر سردترین شهر کشور و بیرجند با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور ثبت شد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اعلام اینکه از امروز تا روز دوشنبه روند افزایشی دمای هوا را در استان پیش بینی می کنیم و از سرما و یخبندان شبانه در استان کاسته خواهد شد، مطرح کرد: دما به طور محسوس بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد افزایش و هوا گرم تر خواهد شد.

نخعی با اشاره به روند تغیرات جوی طی روزهای آینده، گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه امکان افزایش ابر و بارش خفیف باران برای برخی مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وی اعلام کرد: طبق پیش بینی فصلی تا 10 آبان به طور میانگین دمای هوا روند کاهشی دارد و از 10 آبان تا 10 آذر نیز براساس این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سربیشه» سردترین شهر کشور/ هوای خراسان جنوبی گرم می شود

«سربیشه» سردترین شهر کشور/ هوای خراسان جنوبی گرم می شود