مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23سياسي

دستورالعمل ممنوعیت ورود کالاهای کره ای به بنادر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، سیدعلی موسوی گمارانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری، قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالای کشور، دستورالعمل ممانعت از ورود لوازم خانگی تولیدی کشور کره جنوبی را به بنادر استان بوشهر ابلاغ کرده است.

  مدیرعامل تعاونی لنجداران بندر گناوه افزود: این دستورالعمل بر ضرورت انجام اقدام های لازم به منظور محدودسازی معافیت های مرزنشینی در استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر در حوزه ته لنجی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی در استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از طریق کولبری تاکید کرده است.

وی بیان کرد:  بر این اساس، در گام نخست برخی اقلام لوازم خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از فهرست کالاهای مجاز معافیت های مرزنشینی خارج شده و مقرر شده  است که در ادامه، کلیه لوازم خانگی از فهرست معافیت ها حذف شوند.

مدیرعامل تعاونی لنجداران گناوه بر ضرورت توجه و اطاعت آحاد مردم از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: لنج داران، بازاریان و پیله وران گناوه ای و همچنین تمام ساحل نشینان جنوب کشور، همواره تابع قوانین و مقررات وضع شده درخصوص واردات کالا بوده و امروز نیز با تمام قوا آماده هرگونه اقدام جهت تحقق منویات و فرمایشات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل ممنوعیت ورود کالاهای کره ای به بنادر رسید

دستورالعمل ممنوعیت ورود کالاهای کره ای به بنادر رسید