مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-23اجتماعي

کارشناس مسائل خانواده: دغدغه پایداری ازدواج مهم تر از تأمین جهیزیه باشد


کارشناس مسائل حقوقی و خانواده می گوید: جامعه ما بخصوص خیّران، مسئولان و مجموعه های جهادی و مراکز خیریه در حیطه ازدواج جوانان باید علاوه بر دغدغه تامین جهیزیه زوج ها در زمینه مشاوره زوج های جوان ورود جدی داشته باشند و قبل از تامین جهیزیه آن ها رویکرد مناسب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، طلاق یک مساله جدی و یک چالش بزرگ است و رصد آمارهای طلاق خبر از وضعیت نامطلوبی می دهد که از هم پاشیدن زندگی ها فرزندانی را دچار بحران ساخته و روند نامتعادلی را در پیش گرفته است، آسیب هایی که برای سال ها در روح و روان این فرزندان باقی می ماند اما مشکل از کجاست و راه حل آن چیست؟ یکی از کارشناسان مسائل حقوقی و خانواده، ازدواج در کشور را به یک قیف تشبیه می کند که اکثرا به سهولت و بدون کوچکترین آموزشی وارد آن می شوند و وقتی به مشکلات و تنگناهای زندگی برخورد کردند، دیگر بیرون آمدن ازآن راحت نیست.

این کارشناس که سالهاست با انواع و اقسام مشکلات و پیچیدگی های روابط زوجین آشناست در تلاش است تا شیوه ازدواج را طوی دیگر رقم بزند و افزود: ما هم باید چنین شیوه هایی و یا راهکارهای دیگر برای آموزش در کشور آغاز کنیم تا پایان امنی را برای زندگی های نوپا شکل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل خانواده: دغدغه پایداری ازدواج مهم تر از تأمین جهیزیه باشد

کارشناس مسائل خانواده: دغدغه پایداری ازدواج مهم تر از تأمین جهیزیه باشد