مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23سياسي

تلاش دشمن سست کردن بنیان خانواده و هویت زن ایرانی اسلامی است


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: تمام تلاش غربی ها این است که بنیان خانواده و هویت زنان ایرانی را سست کنند و این برای جامعه اسلامی یک زنگ هشدار است.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در همایش ستاد استانی نهضت پیشرفت زنان با بیان اینکه دشمن، خانواده ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده است و با توطئه تزلزل بنیان خانواده مواجه هستیم، اظهار کرد: همه باید برای استحکام بنیان خانواده تلاش کنیم و اجازه ندهیم و آگاه باشیم که دشمن به بنیان مهم خانواده صدمه وارد نکند.

وی با تاکید بر اینکه غربی ها هویت اصیل زن ایرانی را نشانه گرفته اند، افزود: متأسفانه شاهد افزایش نرخ رشد طلاق در جامعه هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن دوست دارد که ایران مادران و زنان بی هویت داشته باشد، گفت: شبکه های متعدد خارجی با تولید انواع فیلم ها و سریال های خانوادگی که در آن خیانت به خانواده موج می زند، تا مادران و زنان ایرانی هویت فرهنگی خود را از دست بدهند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن برای اینکه هویت زنان را از بین ببرد بحث برتری جسمی و جنسی زن را به راه انداخته است، اظهار کرد: مردان تاریخ ساز عالم از زنانی پاک و در محیط هایی عفیف به دنیا آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن سست کردن بنیان خانواده و هویت زن ایرانی اسلامی است

تلاش دشمن سست کردن بنیان خانواده و هویت زن ایرانی اسلامی است