مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-23سياسي

علی دعموش: حزب الله هیچ زمانی وارد جنگ داخلی در لبنان نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ علی دعموش معاون رییس شورای اجرایی حزب الله در خطبه نماز جمعه به حوادث هفته گذشته در بیروت پرداخته و اعلام کرد، - معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که حزب نیرو های لبنانی با اتهام زنی و دروغ پردازی علیه حزب الله در صدد جلب حمایت و رضایت آمریکا و متحدان آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ علی دعموش معاون رییس شورای اجرایی حزب الله در خطبه نماز جمعه به حوادث هفته گذشته در بیروت پرداخته و اعلام کرد، آنچه که هفته گذشته در منطقه الطیونه بیروت رخ داد یک موضوع ساده نیست؛ بلکه یک امر جدی و اساسی است، زیرا برخی قصد داشتند از خلال این جنایت ما را فریب داده و به کشور را به سمت یک جنگ داخلی واقعی بکشانند.

وی افزود از زمان وقوع این حادثه ما اتهامات و دروغ های زیادی از جانب حزب نیرو های لبنانی و رییس جنایتکار آن درباره این اتفاق شنیدیم.

آن ها یک بار می گویند اتفاقی که افتاد به منظور دفاع از خودشان بوده و یک بار دیگر می گویند این حادثه با هدف مقابله با حزب الله اتفاق افتاد.

این مقام حزب الله تاکید کرد، همه این دروغ ها و اتهاماتی که افراد برای توجیه جنایت خود به کار می برند هیچ کس را فریب نمی دهد و این واقعیت را پنهان نخواهد کرد که این یک جنایت برنامه ریزی شده بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی دعموش: حزب الله هیچ زمانی وارد جنگ داخلی در لبنان نمی شود

علی دعموش: حزب الله هیچ زمانی وارد جنگ داخلی در لبنان نمی شود