مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-23دانش

مدلسازی تاب آوری مالی در بانک های تجاری توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حجت رضایی صوفی دانش آموخته دکترای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح مدلسازی تاب آوری مالی در بانک های تجاری با بیان اینکه مسئله مدیریت ریسک مالی در بانک ها از مهم ترین چالش هایی .

- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به مدلسازی تاب آوری مالی در بانک های تجاری شدند که با یک دیدگاه جدید، ریسک مالی در بانک ها کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حجت رضایی صوفی دانش آموخته دکترای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح مدلسازی تاب آوری مالی در بانک های تجاری با بیان اینکه مسئله مدیریت ریسک مالی در بانک ها از مهم ترین چالش هایی است که بانک ها با آن روبرو هستند گفت: موسسات قانون گذار بانکی بین المللی با درک این نیاز و بیان مفهوم جدیدی به نام تاب آوری مالی الزاماتی را در این خصوص به بانک های مرکزی ابلاغ می کنند.

وی افزود: بحران هایی همچون بحران اقتصادی سال 2008 و پاندومی اخیر کرونا، بانک ها را بر این وا داشته که با یک دیدگاه جدید و نوین به این مسئله نگاه کنند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه یک مدل دقیق و جامع که بتواند تاب آوری مالی را به شکل مناسب محاسبه کرده و برای ارتقای آن برنامه داشته باشد در این موضوع احساس نیاز می&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلسازی تاب آوری مالی در بانک های تجاری توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدلسازی تاب آوری مالی در بانک های تجاری توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر