مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-23بين الملل

وزیر خارجه آمریکا، اورتگا را به ندارک یک انتخابات ساختگی در نیکاراگوئه متهم کرد


وزیر خارجه آمریکا رییس جمهوری نیکاراگوئه را متهم به تدارک دیدن یک انتخابات ساختگی در ماه آینده میلادی و تلاش برای برقرار ساختن یک حکومت خاندانی استبدادی همزمان با راه افتادن موجی از بازداشتها در آستانه این انتخابات در نظر گرفته شده برای تاریخ هفتم اکتبر کرد.

- وزیر خارجه آمریکا، اورتگا را به ندارک یک "انتخابات ساختگی" در نیکاراگوئه متهم کرد وزیر خارجه آمریکا رییس جمهوری نیکاراگوئه را متهم به تدارک دیدن یک انتخابات ساختگی در ماه آینده میلادی و تلاش برای برقرار ساختن یک "حکومت خاندانی استبدادی" همزمان با راه افتادن موجی از بازداشتها در آستانه این انتخابات در نظر گرفته شده برای تاریخ هفتم اکتبر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که در روزهای اخیر به منطقه آمریکای لاتین از جمله کشورهای اکوادور و کلمبیا سفر کرده از رای گیری روز چهارشنبه سازمان کشورهای قاره آمریکا با هدف هشدار از بابت اقدامات دولت نیکاراگوئه استقبال کرده و گفت، این اتفاق باعث تضعیف انتخاباتی که دنیل اورتگا برای رسیدن به چهارمین دور ریاست جمهوری در نظر گرفته، می شود.

دولت اورتگا که از رهبران سابق چریکهای مارکسیست بوده، دچار انزوای فزاینده شده و در سطح بین المللی از بابت سرکوب مخالفان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا، اورتگا را به ندارک یک انتخابات ساختگی در نیکاراگوئه متهم کرد

وزیر خارجه آمریکا، اورتگا را به ندارک یک انتخابات ساختگی در نیکاراگوئه متهم کرد