مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-23سياسي

رحیم پور ازغدی: چرا رهبر انقلاب گفتند نظر من به احمدی نژاد نزدیکتر است؟


علما می گویند «تعلیق به شرط» نشان می دهد که معیار اصلی چیست؛ یعنی تا وقتی که با این شعارها هستی و به آنها وفاداری، شما به جبهه حق نزدیک تری؛ نه اینکه رهبری با شخص فلانی مخالف است و با شخص فلانی موافق.

- علما می گویند تعلیق به شرط نشان می دهد که معیار اصلی چیست؛ یعنی تا وقتی که با این شعارها هستی و به آنها وفاداری، شما به جبهه حق نزدیک تری؛ نه اینکه رهبری با شخص فلانی مخالف است و با شخص فلانی موافق.

حسن رحیم پور ازغدی به کیهان گفته است: همه می گویند رهبری گفته است که نظر آقای احمدی نژاد به من نزدیک تر است؛ اوّلاً این اظهارنظر ایشان بعد از انتخابات بود، نه قبل از انتخابات؛ ثانیاً ایشان بعد از شلوغی ها و درگیری ها در نماز جمعه 29 خرداد این را گفتند؛ گفتند بین رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یعنی بین آقای احمدی نژاد و جناب آقای هاشمی در مسئله فرهنگ، سیاست خارجی، عدالت اجتماعی، یعنی در این سه حوزه اختلاف است.

بعد گفتند نظر رییس جمهور به من نزدیک تر است.

به نظر من این حرف آن موقع درست بود، الان هم درست است.

اتّفاقاً این موضع، دو نقطه مثبت دارد: یکی اینکه شخص مهم نیست؛ یعنی ایشان می گویند با اینکه رفاقت ما با آقای هاشمی رفسنجانی خیلی قدیمی و محکم است _ او کجا و آقای احمدی نژاد کجا، آقای احمدی نژاد اصلاً کسی نبود قبل از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: چرا رهبر انقلاب گفتند نظر من به احمدی نژاد نزدیکتر است؟

رحیم پور ازغدی: چرا رهبر انقلاب گفتند نظر من به احمدی نژاد نزدیکتر است؟