مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-23سياسي

هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی با عنوان «زینبیون» و با هدف حمایت از اقشار نیازمند در فرخشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی صبح امروز در مراسم افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی با عنوان زینبیون در فرخشهر گفت: مراکز نیکوکاری توسط نیروهای مردمی و با حمایت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه اندازی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مراکز در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه اندازی و مدیریت می شوند، افزود: مراکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی با رویکرد کاریابی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده های نیازمند استان فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به فعالیت 122 مرکز نیکوکاری در سطح استان ادامه داد: از این تعداد 8 مرکز به صورت تخصصی در زمینه اشتغال، 8 مرکز در زمینه فرهنگی و 3 مرکز نیز در زمینه زکات فعالیت می کنند.

محمدی با بیان اینکه مردم استان می توانند علاوه بر اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی با توجه به تخصص خود(به عنوان مثال، انجام رایگان خدمات ساختمانی) به نیازمندان کمک کنند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 36 میلیارد و 738 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد